Sara, Lucía, Sofía and Claudia are sisters, 4 modern women with very different personalities, who come together at their mother's funeral, after which they discover the man they've all called "dad" throughout their lives is not really their father. They embark on a quest to discover who their real fathers are, discovering more about themselves, their mother, and their lives.