Following a high-risk back operation, a man in his early forties finds himself paralyzed. He is told he will never walk again. After years of debilitating pain, he discovers a possible way to heal through yoga. This inner voyage will not only help him rediscover himself, it will also open him to the world. He will meet fascinating beings in some of the most isolated places on earth who have been saved by yoga.