Kevin, Dominik and David live between the idyllic hills of Romania's Transylvania. The boys are three out of hundreds of German teenagers, who were sent here to come back on the right track in so-called 'foreign pedagogical projects'. Families and youth welfare facilities in Germany were all close to despair about them, but now, thousands of miles from home, they do not seem very troublesome at all. Isolated from their original surroundings, their past as well as their future appear almost abstract. The boys work in the fields, in barns and in the houses of the local farming families. Their development is constantly monitored by a team of German pedagogues, day after day. For years. The simplicity and daily routine are supposed to adapt them for a future life as socially compatible grown ups in Germany. But is this really what these boys need? There is something they could not leave behind: their need for closeness, for personal freedom and for a family.