Nathan was diagnosed with paranoid schizophrenia. Now he's better, before he was much worse. He films himself, his relatives at the hospital, his bipolar best friend, his father, his sister, his mother and his love between 2011 and 2018. For him, everyone is a “loulou”, in his own way. It is thanks to them that he finally begins to become a man instead of a madman.