Love and Mercy, a docudrama on the Divine Mercy and the mission of Sister Faustina Kowalska, reveals previously unknown facts and recently disclosed documents that shed new light on the truth of the Divine Mercy. Scientific analysis carried out in the film proves that Faustina indeed saw the Lord Jesus.