Andrea Serrano is a young aspiring writer who, to make ends meet, is forced to wash corpses in a mortuary, while struggling to finish his first novel, a story about the Camorra. Having become discouraged by his struggling career, he is waiting for the chance of a lifetime. And finally, it arrives – a major film producer, Oscar Martello, decides to adapt his book titled “Non finisce qui” (This is not over) and make it into a movie.