Amazing Leonardo is a fascinating journey in history and time unveiling the mysteries behind the greatest genius the world has ever known. On the 500th anniversary of his death, an outstanding art movie about the life of the astonishing painter, visionary scientist, brilliant inventor and extraordinary man.