Christian is an extremely talented as well as unpredictable football player. After his latest screw-up, the president of his team decides to assign him a personal tutor, to help him in controlling his temper. Valerio is a shy and solitary professor, the exact opposite of the champion. Sparks will fly between the two at first, but soon their relationship will change both for the better.