Troubled, Max has gone to his house by the seaside in order to recharge his batteries. His gang of pals, who he hasn't seen for three years, turn up unexpectedly to celebrate his birthday. Their visit is a complete surprise and generates a tepid welcome, not exactly what they were hoping for... Max then plunges into a comedy of happiness that rings untrue, and which will put the group into unusual situations, to say the least. Children have grown up, others have been born, their parents no longer have the same priorities... Separations, life's little accidents... When everyone decides to no longer cover up little white lies, what remains of friendship?