A group of sailors settle on a tiny island in the Baltic Sea, lured by its beauty and promise of paradise. When they eventually realize that their dreams are doomed to fail, they return to the mainland where a harsh reality awaits them. A real-life fable about the idea of paradise and its inherent impossibility. An epic adventure starring a bunch of heart-broken sailors.