A house filled with old vinyl records, perched on the slopes above Kingston, Jamaica. In the yard, some of the legendary voices of Reggae can be heard. Ken Boothe, Winston McAnuff, Kiddus I, and Cedric Myton, the famous lead of the Congos, to name but a few. They’ve sung with Bob Marley, Peter Tosh and Jimmy Cliffin the back rooms of the ghettos. For the project of Inna de Yard, they’ve reunited to revisit the biggest hits of their repertoire and record a unique acoustic album. On this occasion, they’ll share the mic with younger singers, representatives of the new reggae stage.