Abla, a widow and mother to a 10-year-old girl, struggles to survive and give her child the best possible future. After the death of her husband, she starts a home-based business from her kitchen, which opens up on the street through a metal shutter. Every day, she makes and sells homemade bread and all types of traditional Moroccan pastries. Closed-off from life, leading an existence devoid of happiness and taking refuge in her work, Abla has become old before her time. Unable to manifest love towards her child, she has replaced tenderness with pragmatism. When Samia, a young woman who is heavily pregnant knocks on her door, seeking shelter and overwhelmed by the weight of her burden of giving birth to a child without a father, Alba is unaware that this chance encounter will change her forever.