Two bumbling scrap metal thieves - a father and his son - steal the wrong painting during a gallery heist. The painting turns out to be the only original Rembrandt painting in Denmark and all hell breaks loose. What do you do when you've got Interpol, the Danish police and the entire Danish underworld on your heals? And who was this Rembrandt guy anyway?