Matthias, an Olympic champion at the end of his career, makes a homophobic statement on TV. His punishment : coach the Shiny Shrimps, a amboyant and amateur gay water polo team. They have only one thing in mind : to qualify for the Gay Games in Croatia where the hottest international LGBT athletes compete. It’s the start of a bumpy and joyful ride... Faster, Higher, Stronger.