Selva (13) lives in a coastal town in the Caribbean. After the sudden disappearance of her only motherly figure, she is left to take care of her grandfather who doesn't want to live. Between shadows and wild games, she must decide if she will help her grandfather die, even though that means going through her last moments of childhood alone.