In Paris, Naoufel falls in love with Gabrielle. On another part of town, a severed hand escapes from a dissection lab, determined to find its body again. During a dangerous expedition across the city, it remembers its life together with Naoufel up until the accident. After an eventful journey, they will reconnect in the most unexpected and poetic way.