In Bogota, Silvia, a single mum and a lawyer, is implicated in a corruption scandal. A deeper anxiety weighs on her as well. Leticia, her mother, is seriously ill. Upon having to face her inevitable passing, Silvia embarks on a love story for the first time in years.