After Rémi infidelity, Lila, who loved him more than anything, has a hard time dealing with their break-up. One day, he announces that he will travel alone to Bolivia to soul-search and try to understand his mistakes. There, he lets her know that their love story is not over. Between discussions, seeking for comfort and encouragement from her friends, and the madness of love, Lila loses herself.