Taking place over one night in Tokyo, Leo, a down-on-his-luck young boxer meets his first love, Monica, a call girl and an addict but who is still an innocent. Monica unwittingly gets caught up in a drug-smuggling scheme, and the two are pursued through the night by a corrupt cop, a yakuza, Leo’s nemesis and a female assassin sent by the Chinese Triads.