A guy from Latvia named Oleg tries to make a living and finds a job in his profession, in a meat factory in Brussels. His non-citizen status makes it hard for him to pursue the work – he loses his job and becomes a dependent of the Polish migrant-worker mafia, thus finding himself in a deep abyss. Just when he sinks as low as one could possibly get, he gains the strength to rise above.