Pierre Perdrix has been enjoying an enchanted though restless existence since the enigmatic Juliette Webb burst into his life. a stranger who landed in his family's unique world like a meteorite, and who by her presence alone will force this tight-knit microcosm to redefie their boundaries and finally begin to fully live their lives.