After the death of his mother, a young soldier settled in the Tunisian desert gets a one week permission. He will never come back, and will desert the army. On the run, he is chased by the police in a popular neighborhood, and eventually dies when reaching the construction site of a villa. Years later, a young pregnant woman married to a rich business man lives in a fancy villa in the middle of a forest. One day, she accidentally meets a strange looking man. It is the ex soldier, but he is different now. This encounter sets the beginning of a series of mysterious events, mixing the ex-soldier, the pregnant woman and the future baby.