Jerem moved to his grandmother's house to compose a rap record. He meets So, a mysterious investigator on behalf of the start-up Digital Cool, who persuades him to take the test Yves, a smart refrigerator, supposed to simplify his life. Gradually, the fridge will win the friendship of Jerem, to make him a star by becoming his ghost writer.