Acid is a silent manifesto of the generation of twenty-year-old. They have been abandoned in a world adorned with concepts such as family, friendship, love, and opportunities. In search of answers to their questions, they devour themselves like a chemical substance that corrodes the world around, in order to eventually learn not to listen but to hear, not to look but to see. And to find their way.