Set ahead of the 2012 London Olympics, the film follows Liam (Sam Claflin), an ex-con trying to win back the love and trust of his family. He has lost everything at the hands of a local crime syndicate run by Clifford Cullen (Spall), who has high-level connections in politics, finance and the police force. Liam's drive for redemption sees him caught up in a web of conspiracy, crime, and corruption.