Tucked is a raw and tender drama about an aging 80 year old drag queen who forms an unlikely friendship with a younger queen, both struggling with their own issues of gender identity and mortality. As they discover more about each other, they realize how to truly be themselves. It's a 'slice of life' drama about love, loss and friendship; a feel good film with a great charm and sense of humour.