What if French Rock were born with Edith Piaf? From sweet sixties pop to today's gender-indifferent anthems, from feminist rebels of the seventies to fashion icons of the social media age, from Françoise Hardy to Christine & The Queens, via Vanessa Paradis, Catherine Ringer, Charlotte Gainsbourg and many more, Oh Les Filles! tells the untold story of French female rock stars. Narrated by Elisabeth Quin, this groundbreaking documentary combines interviews and iconic footage to radically reverse perspectives and give the patriarchy a kick! Welcome to France, the land where women rock!