Climate change has provoked a massive increase in migration, vandalic acts and hate crimes. After years without seeing each other, Palo and her friends get together in a summerhouse to catch up, and if possible, recover their friendship. Far away from yesterdays differences that drove them apart. Far away from the city, Far away from the fire.