The story is about two robbers who start again their "illegal" activities after 4 years in jail. After a series of failures and bad luck they start thinking to be handled by an higher will they will call "the big book of destiny". The proof will arrive during a delicate work for a big boss, driving a car with a corpse in the car boot... and ending with a divine intervention.