New York. An elevator. The place to expiate sins, where Jack 40, suspected of having paid to get a new kidney, is locked up by an unknown woman. She believes he is responsible for her son's death.The Elevator is a disturbing, psychological thriller with two stories, two secrets, a culprit, a victim and no winner. Is Jack really responsible for all that has happened, or is she just a madwoman? What if he is innocent?