The fate of the world hangs in the balance for the two whimsical secret agents, the demanding but rebellious Vladimir, and Hector the rookie geek: following the theft of the top-secret classified material, Radiuzite, from an offshore platform, the tandem must save the planet from a climate threat, whilst in the middle of their investigation, start the drums rolling!