Lindsay Kemp...dancer, mime, choreographer, director, recently disappeared, has been an icon of contemporary dance, eccentric and provocative experimenter, source of inspiration for many great personalities, who go well beyond his fields. of action, like his influence in the music of David Bowie and Kate Bush and also in the cinema with his friend and genius of the English avant-garde, Derek Jarman.
The documentary tells the story of the last year of Lindsay Kemp's life in Livorno, between memories and attempts to stage his last a show dedicated to Nosferatu.