Thomas and Francis rob Wilfrid, the owner of a carwash chain, and take him hostage. Surprisingly, Wilfrid is delighted to have some company to liven up his solitary life and allows them to help themselves to his cash register. Soon two friends from the south of France, Hélène and Lucie, join them to enjoy the summertime in Poitiers.