Emilijan and his younger brother Stanko are bound by a secret that forced them to leave their country. Today, Emilijan is perfectly integrated into life in France. He works in Brest's port town and has a relationship with Gabrielle. On the contrary, Stanko lives in the past and hopes to return to his hometown. Everything changes between the two brothers when Emilijan decides to stay in France.