Liberty, 11 years old, lives alone in a foster family like her thirteen brothers and sisters, all allocated in families from different regions of the United States. For the first time, she has the opportunity to spend a week with five of her siblings in a Summer Camp, leading her to many other summer reunions to come. The documentary immerses the audience in the heart of a unique and profound experience, full of tenderness, affection, and sadness between brothers and sisters.