Provocative French writer Michel Houellebecq meets Gérard Depardieu at a sea water therapy centre in Cabourg. Together, they try to survive the health regime to which they are subjected by the establishment. But events quickly derail their routine… Just Great is a joyful comedy elevated by two extraordinary performances.