Philippe and Carole have just met. They are both recently divorced. Very much in love, Phillipe will do whatever it takes to win over Carole's two teenage kids. He makes a deal with her son: if he passes his final exams and graduates high school, he can choose their summer vacation spot. And... Ibiza it is! Far more used to peaceful holidays in northern France, Philippe is in for the surprise of his life...