Socrates and Capi are two car drivers who are in a rally competition. Unexpectedly, the couple gets lost and ends up in a clearing in the middle of a mountain. Far from being depopulated, that location turns out to be perfect for a Beauty Technification Center, a place where you look to perfect the physique. The establishment, run by an ex-designer who has sought to seclude himself from society and seclude himself with the young people who are in the place. Socrates discovers that one of them is the great love of his life and, together with Capi, he decides to infiltrate the Center to get the young woman out of there.