Cesare, a former bootlegger and human trafficker, finds the murdered body of his nephew Fausto in a remote Piedmont valley. Cesare himself introduced Fausto to the business of smuggling. The two men lost contact, since Fausto decided to specialize in mostly drug trafficking from Italy to Switzerland. Cesare refused to be involved in this dirty business any further, and from then on preferred to live on a day-to-day basis of occasional jobs.