The bodies of a boy and a twenty-year-old girl appear nude in the crypt of the Old Cathedral. Unai Lopez de ayala, an expert inspector in criminal profiles, must hunt down the ritual murderer who has been terrorizing the city for two decades. The unstoppable succession of crimes and a police investigation contaminated by social networks will take Unai to the limit, confronting him with ruthless assassin who could be closer than he thought.