Steven Moran, twenty five years old. He lives in Los Angeles, California. He spend all his nights and days on his own, filming himself, driving his car. Through the artificial eye of his smartphone, he tries to reach this obsessive Californian sun, and all those pretty girls he can't touch. He wants to slay the memories that clutters him, the ghosts from his past. He has to face all these confusing thoughts coming to his mind. His mind is obscure. And everything is just senseless. Or is it the contrary ? And Her, is she with him or with them ? And what does James think about it ?