Fabienne is a star; a star of French cinema. She reigns amongst men who love and admire her. When she publishes her memoirs, her daughter Lumir returns from New York to Paris with her husband and young child. The reunion between mother and daughter will quickly turn to confrontation: truths will be told, accounts settled, loves and resentments confessed. For his first feature set outside Japan, Kore-eda unites French screen legends Deneuve and Binoche in a powerful and emotional story of family conflicts.