A fresh and distinctive take on Charles Dickens’ semi-autobiographical masterpiece, The Personal History Of David Copperfield, set in the 1840’s, chronicles the life of its iconic title character as he navigates a chaotic world to find his elusive place within it. From his unhappy childhood to the discovery of his gift as a storyteller and writer, David’s journey is by turns hilarious and tragic, but always full of life, colour and humanity.