Daniel leaves prison. He returns to Marseilles where Mathilda, his daughter, has just given birth. Nicolas, his spouse, a self-employed driver, is exhausted while Mathilda is a sales assistant on a trial basis. But, one night, Nicolas is assaulted by taxi drivers determined to reduce unfair competition.