A new, grotesque look by Franco Maresco on Sicily and today's Palermo, the mafia and the antimafia, with Palermo, the famous photographer Letizia Battaglia and the return of some memorable characters of “Belluscone”, first of all Ciccio Mira, manager of neo-melodic singers.