Based on the recording of spectacular equestrian shows from the unique Théātre Équestre Zingaro company over three decades, Time of the Untamed is an inner journey through times and cultures, an introspection on the passing of time and the relation to others and to the world, a mesmeric and fascinating round through the creative mind of Bartabas.