One night – seemingly just like any other. It’s November 9, 2019 – 30 years after the fall of the Berlin Wall and the regime change in Bulgaria. Three teams of police officers are patrolling the streets of Sofia, doing their job as they believe is right, while facing the challenges posed by contemporary Bulgarian reality.