Winter 1968 and showbiz legend Judy Garland arrives in Swinging London to perform in a sell-out run at The Talk of the Town. It is 30 years since she shot to global stardom in THE WIZARD OF OZ, but if her voice has weakened, its dramatic intensity has only grown. As she prepares for the show, battles with management, charms musicians, and reminisces with friends and adoring fans, her wit and warmth shine through. Even her dreams of romance seem undimmed as she embarks on a courtship with Mickey Deans, her soon-to-be fifth husband. And yet Judy is fragile. After working for 45 of her 47 years, she is exhausted; haunted by memories of a childhood lost to Hollywood; gripped by a desire to be back home with her kids. Will she have the strength to go on?