When night falls in rural Germany, old VW-caravans decorated with flashy lights line the highway roads which lead through potato fields and dark forests. Inside these buses prostitutes from Eastern Europe and Africa await their clients who are passing by. The film portrays these women who came from far away in search for money and a better life. Until one day, in the ghostly atmosphere, a murder of one of the prostitutes happens and shakes up the whole scene causing everybody to take action. A film about a microcosm that describes a society at the outer edge of globalized capitalism.