Ermanno is an Italian low-life, Lena is a seventh month pregnant Polish girl. She has come to Italy to sell her baby, he has to pretend to be the father to entrust the newborn to his uncle Fabio in a fake adoption between relatives. Lena’s daughter is born pre-term and she must breastfeed her before she can go away with her money. Lena tries to deny the bond with her baby girl Sole but Ermanno starts to take care of them as if he was the real father.